شرایط و قوانین استفاده از خدمات النسی
ضمن عرض تشکر از شما بابت اعتمادتان به النسی ، احتراما باستحضار می رساند، رویه ها و اصول این فروشگاه منطبق با قوانین جمهوری اسلامی و قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده و خریدار نیز ملزم به رعایت قوانین مرتبط می باشد. کاربر و یا مشتری می پذیرد که چهارچوب کلی و دستورالعمل و رویه های جاری در خصوص سفارشات و خدمات براساس اصول زیر مورد توافق و پذیرش ایشان است.
مشتری یا کاربر: به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبتنام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات النسی اقدام کند . لازم به ذکرست این تعریف در صورتی که استفاده از خدمات و یا ثبت سفارش توسط احدی از کارشناسان یا ادمین های این فروشگاه نیز انجام شده باشد برای پرداخت کننده هزینه کالا به نمایندگی صدق می کند.
فروشنده: شرکت نواوران آیریا طرح آرا که با برند النسی و در زمینه تولید و عرضه محصولات دکوراسیون داخلی فعالیت می کند.
ثبت سفارش: رویه خرید محصول یا محصولات با برند النسی که از طریق سایت توسط شخص کاربر و یا احدی از کارمندان به نمایندگی از کاربر صورت می گیرد.
ارسال کالا: فروشنده موظف است اطلاعات ومشخصات کالا را روی سایت و در صفحه محصول درج نماید. همچنین مدت زمان اماده سازی کالا در صفحه محصول قبل از سفارش به اطلاع مشتری رسانده می شود. نحوه ارسال سفارش ، به انتخاب مشتری از گزینه های پیشنهادی فروشنده صورت می گیرد. لازم به ذکرست که هزینه ارسال کالا بصورت پس کرایه بر عهده خریدار بوده و فروشنده مسئولیتی در قبال هزینه های حمل و تحویل کالا به آدرس مشتری ندارد.
- روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند.
- با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور به نام حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با واحد پشتیبانی هماهنگ کنند.
- کلیه سفارشهای ثبت شده در فروشگاه النسی به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند. فروشنده همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این، در صورتی که بعلت اتمام موجودی یا توقف تولید محصولی ، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشنده محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
- در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 2 الی 5 روز کاری پس از تغییر وضعیت به حساب مشتری واریز خواهد شد.
- در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در النسی، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای فروشنده محفوظ است. فروشنده در اسرع وقت وجوه دریافتی را طی 2 الی 5 روز کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت النسی میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
- کاربر باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، النسی جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
- النسی همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشنده تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش فروشنده اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش النسی ارسال شود.
مرجوعی کالا: جهت افزایش رضایتمندی مشتریان ، این فروشگاه رویه های بازگشت کالا را بصورت شفاف درج و به اطلاع می رساند. لازم به ذکرست مشتری این حق را دارد که کالای خریداری شده را تا 7 روز کاری پس از دریافت به ادرس کارخانه مرجوع و هزینه کالا را دریافت نماید. این امر مشروط به عدم استفاده کالا و سلامت فیزیکی محصول و بسته بندی و متعلقات بوده و در صورت استفاده مشتری از محصول به گونه ای که فروشنده تشخیص به عدم امکان ارسال مجدد آن را برای سایر مشتریان داشته باشد، فروشنده می تواند از قبول کالا خودداری نماید.
در خصوص سفارشاتی که کالا مورد پسند مشتری نبوده و یا شامل ایراد یا نقص ظاهری باشد، ابتدا کاربر با واحد پشتیبانی در این خصوص هماهنگ و کلیه موارد را باطلاع فروشنده می رساند ، پس از تایید واحد پشتیبانی می تواند نسبت به مرجوعی کالا اقدام نماید. در صورتی که کالا مورد پسند خریدار نباشد ، مشروط به عدم استفاده ، هزینه کالا به حساب مشتری عودت داده می شود و در صورتی که کالا دارای نقص یا ایراد ظاهری باشد که به تایید فروشنده رسیده باشد، هزینه کالا و حمل رفت و برگشت بر عهده فروشنده می باشد. لازم به ذکرست در هر صورت مشتری باید کالا را مطابق شرایط اولیه بدون وارد نمودن آسیب به مراه کلیه متعلقات و راهنما و . . . به ادرس کارخانه تحویل نماید.
مشتری می پذیرد که در صورت نیاز به تعویض ، مرجوع یا تعمیر کالا ، تحویل کالا به شرکت حمل برعهده مشتری بوده ( منظور هزینه حمل نمی باشد) و با توجه به اینکه النسی در شهر سمنان واقع شده امکان پذیرش از درب منزل و تحویل از مشتری را نداشته و مشتری باید کالا را از طریق یکی از شرکت های حمل مورد تایید فروشنده ارسال نماید. همچنین با توجه به اینکه فروشنده دارای شخصیت حقوقی بوده ، امکان پرداخت هزینه حمل قبل از ارسال ، چک کالا و تایید توسط فروشنده وجود ندارد.
گارانتی : همانطور که می دانید النسی تولید کننده محصولات بوده و کیفیت را اولویت اول خود می داند. خدمات پشتیبانی از کالا ها به شرح زیر می باشد:
– درصورتی که کالای تحویلی دارای کسری اقلام باشد ، مسئولیت جبران شامل هزینه رفت و تامین قطعه بر عهده فروشنده است. برای این منظور ابتدا مشتری به واحد پشتیبانی اطلاع داده تا واحد تولید پس از چک دوربین های واحد بسته بندی ، کسری اقلام را تایید و سپس اقدام به تامین قطعه نماید.
- درصورتی که نقص یا ایرادی ظاهری یا ساختاری در کالای تحویلی وجود داشته باشد که به تایید واحد پشتیبانی النسی رسیده باشد ، تعویض یا تعمیر و برطرف کردن نقص تا زمان تحویل کالای سالم برعهده فروشنده می باشد.
- مدت زمان گارانتی هر کالا در صفحه محصول در سایت درج شده است. ساعت های دیواری شامل ضمانت موتور 60 ماهه بوده و هر گونه تغییر رنگی که در اثر قرار گرفتن در محیط و یا دمای استاندارد اتاق صورت بگیرد شامل گارانتی می باشد. در خصوص تابلو ها ، از کارافتادگی لایت و تغییر رنگ محصول به مدت 12 ماه گارانتی می شود .
خدمات پس از فروش: تا 10 سال پس از خرید محصولات برند النسی می توانید از خدمات پس از فروش شامل تعویض و تعمیر قطعه استفاده نمایید.